Count down - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Sandrine Diets - WaarBenJij.nu Count down - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Sandrine Diets - WaarBenJij.nu

Count down

Door: Sandrine

Blijf op de hoogte en volg Sandrine

11 Augustus 2014 | Nederland, Heemstede

Hallo allemaal,

Welkom bij mijn blog. Via deze blog zal ik jullie de komende paar maanden op de hoogte houden van mijn avonturen op George Mason in Fairfax (suburb van Washington DC). Over precies een week zal mijn avontuur gaan beginnen. Om 12.30 zal ik vanaf Schiphol met KLM vertrekken naar Dullas Airport Washington. Als het goed is zal ik daar opgehaald worden door een collega van mijn ouders die mij dan naar de campus van George Mason zal brengen. Komende tijd zal dat mijn 'thuis' worden. Op dit moment heb ik nog geen idee wie mijn kamergenoot zal worden, maar dat zal ik snel genoeg uitvinden. Op George Mason, vanaf nu GMU, zal ik mijn minor doen. Ik volg 4 economische vakken en we gaan zien wat het gaat worden. Ik ben heel erg benieuwd.

Op dit moment ben ik samen met mijn moeder mijn afscheids/verjaardagsfeestje van morgen aan het voorbereiden voor de Zonneveldjes, de familie van mijn moeders kant. Voor hun heb ik mijn verjaardag nog niet gevierd en dit is meteen een mooie gelegenheid om afscheid te nemen. De rest van de week zal ook in het teken staan van afscheid nemen en voorbereiden. Vrijdag zal ik voor de laatste keer dit jaar naar Rotterdam gaan om paar dingen op te halen en mijn allerleukste clubgenoten gedag te zeggen. Daarna zal nog een mooie high wine volgen voor Marloes haar verjaardag. Zaterdag ga ik lekker met mijn ouders en broertje sushi eten bij Ithosii, gewoon omdat het kan. En dan is het bijna tijd om te gaan.

We gaan zien wat Washington voor mijn in petto heeft. De eerste trip staat in ieder geval al op het programma: mijn moeder en Quinten komen in de herfstvakantie mij opzoeken en samen zullen wij (als het goed is) naar New York, Boston en Philadelpia gaan. En vele trips zullen volgen dat weet ik zeker.

Ik hou het voor gezien voor nu. Jullie snel iets van me horen, maak je daar maar geen zorgen over.

X

  • 12 Augustus 2014 - 10:21

    Marloes:

    ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heemstede

Sandrine

Ik ga 4 maanden studeren in Fairfax, Amerika aan de George Mason University. Met deze blog houd ik jullie op de hoogte van mijn avonturen die ik meemaak in het verre Amerika

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 6011

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 21 December 2014

Mijn Amerikaanse avontuur

Landen bezocht: