HALLOWEEN - Reisverslag uit Fairfax, Verenigde Staten van Sandrine Diets - WaarBenJij.nu HALLOWEEN - Reisverslag uit Fairfax, Verenigde Staten van Sandrine Diets - WaarBenJij.nu

HALLOWEEN

Blijf op de hoogte en volg Sandrine

03 November 2014 | Verenigde Staten, Fairfax

Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie? Volgens mij hebben jullie beter weer dan dat ik hier heb voor wat ik heb gehoord. Afgelopen weekend was het maar liefst 9 graden, brrr

Afgelopen week, de week na ons heerlijke weekend, stond in het teken van Halloween. Dit moet je natuurlijk vieren als je in Amerika bent. Maandag zijn we naar partycity geweest om kostuums te kopen. En die zijn echt zoals je het ziet in mean girls of andere Amerikaanse films. Het gaat om het kortste jurkje wat je kunt vinden en helemaal niet om het griezelige.

Na ongeveer 20 verschillende kostuums gepast te hebben, heb ik er maar eentje gekozen: de vrouwelijke Robin Hood. Vrijdag mocht ik die dan eindelijk aan. Gezellig met Josefine en Julia voorbereiden. Julia was een vampier en Josefine een zombie cheerleader. We zijn naar een frat party gegaan. Voor halloween hebben 3 frats samen een feest gegeven. Een van deze frats heeft een mega huis ergens in the middle of nowhere waar het feest werd gehouden. Omdat het te ver is om te lopen en de frats niet verantwoordelijk willen zijn voor mensen die dronken heen- en/of terug rijden moet iedereen opgehaald worden. Wat een gedoe is dat. Omdat er ongeveer 600 mensen opgehaald moeten worden, is het een heuse opgave om een lift te vinden. Na 2 dagen iedereen bellen en sms'en is het ons gelukt om onze hele groep, 20 mensen in totaal, te kunnen vervoeren. Zeker voor de jongen is het moeilijk, omdat de frats eigenlijk alleen maar meisjes willen hebben op hun feesten, omdat ze zelf al met veel jongen zijn.

De eerste werden al om 8 uur opgehaald, terwijl wij pas om 11 uur opgehaald werden. Maar dat maakte het niet minder leuk. Wij hadden namelijk alle tijd om er leuk uit te zien en gezellig een drankje met elkaar te drinken. Om 11 uur op naar het feest. Ik had geen idee wat ik moest verwachten tot ik binnen kwam. Meisjes in korte rokjes en strakke shirtjes is er niets bij. Het toppunt was een meisje die haar bikini had versierd met wat netbladeren. Niet mijn ding, laat ik het zo zeggen.

De rest van de avond was zeer geslaagd. Met zijn alle hebben we de hele avond gedanst en moesten we echt naar huis worden gestuurd, omdat het al zo laat was. Halloween, check!

Zaterdag kwam het zusje van Josefine vanuit Zweden hier naartoe dus we zouden met zijn allen naar nog een feestje gaan. Helaas ben ik al een paar weken heel erg aan het hoesten en het wordt maar niet beter dus ik ben uiteindelijk niet meer mee gegaan.

Nu halloween is geweest, is iedereen alweer bezig met het volgende feest: Thanksgiving. Dat is over 3 weken al. Ik zal dan met Julia Thanksgiving vieren bij een collega van mijn ouders die mij ook van het vliegveld heeft opgehaald. Ik ben heel benieuwd wat dat me gaat brengen. Voor je het weet is het namelijk al zo ver. Vanaf nu is het nog maar 7 weken en dan ben ik alweer terug in Nederland. Ik wil er nog niet aan denken!

Tot snel

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fairfax

Sandrine

Ik ga 4 maanden studeren in Fairfax, Amerika aan de George Mason University. Met deze blog houd ik jullie op de hoogte van mijn avonturen die ik meemaak in het verre Amerika

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 6001

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 21 December 2014

Mijn Amerikaanse avontuur

Landen bezocht: