Time flies - Reisverslag uit Fairfax, Verenigde Staten van Sandrine Diets - WaarBenJij.nu Time flies - Reisverslag uit Fairfax, Verenigde Staten van Sandrine Diets - WaarBenJij.nu

Time flies

Blijf op de hoogte en volg Sandrine

21 September 2014 | Verenigde Staten, Fairfax

Time flies when you're having fun is het gezegde en het is echt waar. Ik zit ondertussen iets meer dan een maand in 'the land of the free'. Doordat ik veel skype met iedereen thuis heb ik niet het idee dat ik al meer dan een maand weg ben geweest. De tijd is echt voorbij gevlogen door alle leuke dingen die we met zijn alle hebben gedaan: New York, uitgaan, honkball en sight seeing in DC met een super groep internationals. Omdat we vrijwel allemaal op dezelfde etage 'wonen' en bijna elke vrije minuut die we hebben met elkaar doorbrengen, leren we elkaar steeds beter kennen. Gelukkig hebben we ook veel contact met de Amerikanen op onze etage die ons vertellen waar we wel (en vooral ook niet) heen moeten gaan.

Het hoogtepunt van deze week de roadtrip naar Shenandoah national park. Met 15 mensen en 3 auto's vetrokken we naar Luray waar we een mega huis hadden gehuurd. Het was nog groter dan we hadden verwacht. Negen slaapkamers, 3 badkamers en 2 woonkamers inclusief pingpong en pooltafel aan de rivier. Wat wil je nog meer? Voordat we aankwamen, hebben we nog boodschappen gedaan aangezien we in the middle of nowhere zaten is dat wel handig. We hebben vrijwel de hele avond bij het kampvuur gezet en lekker gebbq'ed. Ook wel eens fijn voor de verandering. Vrijdag was het dus de hele avond chillen in het huis, maar zaterdag was het toch tijd voor wat sportiviteit. We hadden 3 rafts en 6 tubs (soort van donuts waar je in kan zitten) gehuurd voor op de Shenendoah River. Het was eindelijk weer wat water, 27 in plaats van 22 graden, dus het was heerlijk om de hele dag op het water te zijn. Bij sommige stukken was het water diep genoeg om lekker te zwemmen en rond te dobberen.

Na het raften hebben we heerlijk gegeten in Luray en hebben de auto's gepakt om de Skyline Drive te rijden. Het is een soort van snelweg door de bergen. Omdat het langzaam donker werd, hebben we de zon zien ondergaan achter de bergen. Het was echt prachtig om te zien. Helaas was het daarna alweer tijd om naar huis te gaan.

Dit was afgelopen vrijdag en zaterdag (gister en eergister dus). Vorige week is er weinig spannends gebeurd. Helaas helaas, want er moet toch echt gestudeerd worden hier (daarom ben ik hier natuurlijk). We vullen onze dagen met series kijken in de woonkamer, sporten en studeren. Gelukkig zijn er al plannen gemaakt voor over 2 weken dus dan hebben we weer iets om naar uit te kijken. En mijn moeder en broertje komen natuurlijk, dus dat is nog leuker (voor mij in ieder geval).

Ik hou het weer voor gezien. Ik spreek sommige van jullie hopelijk snel via skype.

Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fairfax

Sandrine

Ik ga 4 maanden studeren in Fairfax, Amerika aan de George Mason University. Met deze blog houd ik jullie op de hoogte van mijn avonturen die ik meemaak in het verre Amerika

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 6009

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 21 December 2014

Mijn Amerikaanse avontuur

Landen bezocht: